Sådan gør vi for at du kan være tryg2020-05-01T11:08:35+02:00

Nye retningslinjer for hygiejne i klinikken

Sådan sørger vi sammen for, at du og vi kan være os sikre før, under og efter dit besøg hos Dare to Care

Nye retningslinjer for hygiejne i klinikken

Sådan sørger vi sammen for, at du og vi kan være os sikre før, under og efter dit besøg hos Dare to Care

Nye retningslinjer for hygiejne i klinikken

Sådan sørger vi sammen for, at du og vi kan være os sikre før, under og efter dit besøg hos Dare to Care

Hygiejne er altafgørende i forbindelse med vores genåbning og vi gør alt hvad vi kan, for at du som kunde og vores behandlere kan føle sig trykke og sikre under behandlinger. Derfor har vi listet vores nye retningslinjer her og en række ting, som vi beder dig være opmærksom på, når du kommer.

Fra vi åbner igen gør vi følgende ved hver behandling:

  • Vi lufter ud mellem hver behandling
  • Vi skifter håndklæder/lagener ved hver behandling (som bliver kogevasket)
  • Vi giver ikke håndtryk eller laver håndmassage (dem må I have til gode)
  • Vi holder afstand til dig i butikken
  • Der må max være 1 kunde i butikken ad gangen
  • Vi serverer ikke drikkevarer
  • Inden din behandling beder vi dig vaske hænder/afspritte hænder
  • Vi bruger spritservietter på dørhåndtag, toiletter, vandhaner og dankort terminal ved hvert besøg
  • Vi er højst tre behandlere på arbejde ad gangen
  • Vi bruger engangsartikler alle steder muligt
  • Vi har sprit stående fremme i alle fælles områder
  • Alle pensler, redskaber koges og afsprittes mellem hver kunde
  • Vi spørger dig, om du har nogen symptomer før behandling
  • Afbudsgebyr er aflyst i øjeblikket
  • Vi forbeholder os ret til at afvise dig ved døren, hvis du har symptomer på sygdom (også selv om det bare er forkølelse)
  • Vi bruger mundbind eller visirer ved hver behandling, handsker ved dybderens eller ved behov.
  • Vi gør ekstra rent hver dag

Vi skal bede dig om følgende:

  • Kom alene
  • Kom til tiden
  • Ring og aflys, hvis du har symptomer på nogen form for sygdom.
  • Book gerne i hele åbningstiden
  • Vi tager IKKE imod kontant-betaling

Hvis du har nogen forslag til hvordan vi kan gøre det endnu bedre, må du hellere end gerne skrive eller ringe til os med ideer og feedback. Dette er vores første skridt, og vi er i tæt dialog med sundhedsmyndighederne om præcist hvilke tiltag, vi skal tage for at leve op til deres krav. Derfor kan der ske ændringer i vores procedurer fra dag til dag.

Tilbage til oversigt